Starbucks aduce vara mai aproape cu noile băuturi de sezon

Starbucks aduce vara mai aproape cu noile băuturi de sezon

Pentru că mai este luna florilor și a deschiderii sezonului petrecerilor estivale și ne bucurăm de vremea frumoasă  de afară, Starbucks aduce vara mai aproape cu noile băuturi reci, Cold Brew și Cold Brew Vanilla Sweet Cream, Black Mocha & White Mocha Frappuccino și produsele delicioase de sezon, cu aroma zilelor de vacanță.

Cafeaua Cold Brew este obținută de barista Starbucks prin infuzare lentă în apă rece timp de 20 de ore, pentru a crea o băutură bogată și catifelată.  Dacă alegi Cold Brew Vanilla Sweet Cream, vei putea savura cafeaua rece în combinație cu frișcă cremoasă de vanilie.

Noile sortimente de băuturi reci, Black Mocha & White Mocha Frappuccino au un gust cremos, bogat, în negru sau alb, în funcție de preferințe, cu multă frișcă.  Sunt băuturile ideale pentru vară atunci când ai nevoie de un boost răcoritor. Noile Frappucino reprezintă însoțitorul perfect care potolește setea în timpul unei plimbări în parc cu prietenii.

Luna mai este mai dulce cu noile produse dulci de la Starbucks. Fluffins în cele 2 variante cu fructe de pădure și scorțișoară și mere sunt realizate din aluat moale, cu o crustă fină și o umplutură formată din șase tipuri diferite de fructe de pădure sau măr și caramel. Aluatul este așezat manual în forme de copt pentru a obține rulouri unice și delicioase.

Tortul răcoritor, în trei straturi, piersică, fructe de pădure și ciocolată albă, este realizat din aluat pufos și umplut cu o cremă din fructe. Gustul său inconfundabil te va duce cu gândul la serile de vară din copilărie. Ediția limitată va intra în toate cafenelele după jumătatea lunii mai.

Noul sortiment de cafea Starbucks, Peru, o cafea complexă, cu aciditate redusă și aromă de migdale, își are originile în îndepărtata Americă de Sud, pe plantațiile din munții Anzi, dezvoltând o legătură specială cu soarele, ploaia și solul bogat din zonă. De la espresso-ul pregătit de baristas Starbucks în cafenea, la băutura preparată acasă, gustul cafelei Peru este inconfundabil.

Despre Starbucks

Istoria Starbucks Coffee Company începe în 1971, în Seattle. În prezent, compania este lider în aprovizionarea, vânzarea și prăjirea cafelei. Cu fiecare ceașcă de cafea, Starbucks oferă clienților săi o atmosferă și o experiență unice, bazate pe valorile și angajamentele noastre. Dacă doriți să experimentați atmosfera Starbucks, vizitați cafenelele noastre, website-ul www.starbucks.com sau profilul de Facebook Starbucks România. Pentru mai multe informații, accesați www.starbucks.com/newsroom.

 

Despre AmRest

AmRest Holding SE (AmRest, WSE: EAT) este cel mai mare operator independent de lanțuri de restaurante din Europa Centrală și de Est, cu o prezență internațională în creștere. Din anul 1993 am început să construim un portofoliu de branduri puternice și recunoscute precum KFC, Pizza Hut, Burger King și Starbucks, bazate pe francize solide și parteneriate de tip joint venture. AmRest deține brand-ul Tagliatella care este dezvoltat internațional atât ca restaurante operate de Companie, cât și ca restaurante în regim de franciză. AmRest a achiziționat, de asemenea, două branduri unice care operează în China – Blue Frog și Kabb. În prezent, AmRest operează peste 1.000 de restaurante lidere în categoriile Quick Service și Casual Dining. Datorită culturii „Totul este Posibil”, în fiecare zi, peste 22.000 de angajați AmRest din 13 țări livrează măncăruri delicioase și servicii excepționale la prețuri accesibile.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.