Timp de generaţii, afacerea de familie C&A a deschis cu succes calea în oferirea de îmbrăcăminte accesibilă, și de ultimă modă.

Aceasta se realizează în special prin descoperirea şi satisfacerea necesităţilor reale ale fiecărui client şi prin dezvoltarea de practici de afaceri mai sustenabile. Tradiţia se păstrează atunci când este constant reînnoită, iar astăzi C&A îşi dedică pasiunea creativă pentru cunoaştere, pentru a pune bazele unui viitor mai bun. Punând pe primul loc oamenii şi planeta, conducem industria modei spre viitor.

Cu mult înainte de a fi la modă, C&A s-a implicat în acţiuni de responsabilitate socială corporativă. De aici ambiţia de a crea produse şi reţele de aprovizionare sustenabile, şi de a optimiza operaţiunile astfel încât să aibă un efect pozitiv asupra vieţii oamenilor, contribuind la dezvoltarea unor mijloace de trai durabile. Industria modei, în ansamblul ei, se confruntă în secolul 21 cu provocări semnificative de ordin social şi de mediu. Rămân multe de făcut pentru a crea un impact notabil asupra vieţii a milioane de oameni din toată lumea angrenaţi în industria de îmbrăcăminte. C&A continuă serios dialogul cu toate mediile relevante pentru a găsi soluţii la aceste provocări.

În prezent, C&A este în continuare condusă ca o afacere de familie, cu filiale în 21 de ţări europene şi o prezenţă tot mai mare în toată lumea, cu afiliați activi în China, Brazilia şi Mexic.

  • C&A întâmpină zilnic peste 2.000.000 de persoane în cele 1.575 magazine ale sale.
  • În cele mai mari magazine, oferim clienţilor cca 20.000 de stiluri în peste 200 de grupe de produse – în orice moment al sezoanelor şi al lunilor calendaristice.
  • C&A lucrează cu 600 de furnizori aprobaţi din 40 de ţări.
  • C&A are angajate cca 35.000 de persoane, inclusiv peste 350 de designeri, stilişti şi achizitori în sediile noastre centrale din Bruxelles şi Düsseldorf.
  • C&A este încă deţinută de familia care i-a pus bazele (prin COFRA Holding AG).

C&A oferă îmbrăcăminte la prețuri accesibile pentru cât mai mulți oameni de pe toate continentele. Dar amprenta noastră la nivel mondial include investiţia în oamenii din cele 40 de ţări în care se fabrică şi asamblează produsele noastre:

  • C&A este cel mai mare furnizor de articole vestimentare din bumbac crescut organic.
  • Toţi furnizorii C&A trebuie să respecte Codul nostru de conduită etică.
  • Fundaţia C&A sprijină peste 750 iniţiative sociale şi de dezvoltare durabilă în 32 de ţări.
  • C&A câştigă periodic premii care se referă la întreaga noastră gamă de activităţi.